mandag den 31. oktober 2011

Træning d.22/10 del 1


Vi mødtes ved Marselisborghallen klokken 10.00.  Dagens menu bestod af 3 x 10 min med ´ 3 min pause i de århusianske skove..  Endnu en gang mødte der en meget kvalificeret træningsgruppe op. Jacob Hannibal, Morten Munkholm, Johan Damkjær, Brian Lindberg og Mikkel Kleis. Ligeledes mødte Niels Kim Hjort  ( Munkholms træner og assisterende landstræner) op for at overvære træningen. Efter de obligatoriske 4 km opvarmning gik vi i gang med dagens udfordring. Rimelig hurtigt kunne jeg konstatere, at jeg havde usædvanlige dårlige ben. Kunne slet ikke finde rytme på intervallerne, og komme op i tempo. Jeg må erkende at min krop stadigvæk ikke er i balance efter marathon løbet og det må jeg selvfølgelig respektere, så vil tage det ekstra roligt den kommende periode. Jeg har simpelthen ikke råd til at træffe nogle forkerte valg.Stor ros herfra til Morten Munkholm. Han løb godt på de 3 x 10 min. og ligner en mand der er godt kørende. Vi sluttede af med at jogge fire km..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar