mandag den 17. oktober 2011

Bloggen lever stadigvæk...

Beklager meget jeg har været elendig til at opdatere min Blog. Skal nok være bedre til at opdatere denne i fremtiden. Der er jo gået lidt over en måned siden mit sidste indlæg. I denne periode er jeg blevet dansk mester på 1/2 marathon og har gennemført mit første marathon på 2.17.47. Mit løb i Berlin var min største løbe oplevelse nogensinde, og jeg har store forventninger til denne distance i fremtiden.

Jeg har dog stadigvæk meget at lære, og skal hele tiden respektere at min krop ikke kan holde til så meget træning, for bliver jeg igen langtidsskadet kan det hele være slut. Men er mere målrettet end nogensinde før, og tror virkelig det kan lade sige gøre :-) Mit næste store mål hedder London marathon ( hvis jeg ellers kan komme ind), men også at udvikle min træning. I mine sidste fire måneder op til Berlin havde jeg ikke meget mere end 90 km i snit, og det bliver jeg nød til at arbejde med, hvis jeg vil være med der, hvor det virkelig er sjovt :-)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar