tirsdag den 20. marts 2012

Sidste uges træning ( uge 11)

mandag d.12/3
om morgenen løb jeg 7 km rundt ved Lyngby Sø. Tempoet var meget roligt - cirka 4.30. Benene var overraskende friske efter løbet dagen før, Vejret var helt suverænt og humøret var i top. Fedt, fedt, fedt
Senere på dagen løb jeg 11 km i 4.00 med Jacob Hannibal, Benjamin Wolthers og Niels Grøn. Normalt når vi løber sammen er tempoet altid i nærheden af 3.30 eller hurtigere, men i dag var det i behagelige 4.00. Endnu en fed tur rundt i det indre København.

tirsdag: d.13/3
Løb 11 km Michael Nielsen i 3.50 rundt i Hellerup. Det blæste helt vildt, så det var en af de pas, som bare skulle gennemføres. 

onsdag: d.14/3
Om morgenen løb jeg i 3.40 med Jacob Hannibal. En tur på cirka 11 km rundt på Østerbro.
Senere på dagen fik jeg yderligere 6 km i bogen. Denne gang havde jeg følgeskab med Andreas Bueno. Hold øje med ham. Det er et mand med talent !. Vi løb progressivt. Startede i 4.00 og sluttede i 3.20

torsdag: d.15/3
Planen var jeg skulle træne om morgenen, men var helt færdig da jeg vågnede. Siden mit løb i Haag har jeg haft store problemer med at sove, så det var første nat jeg fik mere end 4 timers søvn.
Senere på dagen skulle jeg have et af de lidt længere pas. Startede med 9 km i 3.50. Dernæst løb jeg 6x 1700 meter med ´ 1.30 pause i lidt under maraton fart ( 3.06) Og sluttede træningen af med at løbe 3 km i 5.00.. Var godt løbende, og kom fint igennem.

fredag d.16/3
løb 10, 5 km i 3.30 rundt i fælledparken. Vejret var fantastisk og det samme var mine ben. Kan jeg få samme vejr i London er jeg en glad mand.

lørdag: d.17/3
Var taget i sommerhus i sverige med Michael Nielsen og Henrik Berg. Midt ude i en kæmpe skov. Det var et utrolig fedt område at løbe i. Startede dagen med at løbe 10 km i kraftig kuperet terræn i 3.45. Om aftenen hed programmet 4 km opvarmning i 4.00. Inden jeg løb 5x 2 km i maraton pace 3.10 med ´1.30 pause. En nem dag på kontoret. Sluttede af med at jogge 4 km i 3.50. 

søndag:18/3
Løb 27 km i 3.34 i meget kuperet terræn. Startede roligt ud i 4.20 og derefter gik det kun en vej - hurtigere. Fed tur, gode ben og masser af bakker - i like :-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar