tirsdag den 23. august 2011

Sandhedens Time


Var på vægten her til formiddag. Man kommer ikke uden om at vægten spiller en vigtig rolle som løber, og et par kilo ekstra kropsvægt kan være forskel på succes og fiasko. I vinters var min vægt oppe og runde 70, hvilket er meget for mig, så det var med glæde jeg kunne konstatere, at den nu hedder 63,1. Da jeg løb 1.06.10 på ½ marathon i maj måned vejede jeg 67, så glæder mig til at at se om de manglende kilo kommer til at betyde noget på tiden, når der løbes DM ½ marathon om 12 dage i Århus, hvilket bliver min næste konkurrence.  Jeg kan lige nævne, at min fedtprocent var på 5.8, og mit BMI var på 18.8. Må dog også lige nævne, at de ekstra kilo var tabt via en sundere livsstil. Dette kan jeg i høj grad takke min Sponsor ”Smag ” for, der giver mig sund og næringsrigtig mad, så jeg kan træne optimalt !.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar