søndag den 28. august 2011

Dagens træning d.24/8 Del 2


Onsdagen er altid en lidt længere arbejdsdag for undertegnede, og i dag var ingen undtagelse. Jeg arbejder for en virksomhed – running26 - der lever af at lave sundhedskoncepter for andre virksomheder. Finder I det interessant kan i læse mere på www.running26.dk.  Er ansvarlig for et træningsforløb for ansatte i Leo-Pharma i Ballerup, der møder trofast op til løbetræning hver onsdag eftermiddag. Der er altid stort fremmøde, og humøret er ganske højt hos de enkelte. Jeg plejer som regel at løbe med på deres træning, men selvom de alle er gået meget frem er det ikke noget jeg personligt bliver specielt træt af, dog er det altid dejligt, at se, at det ikke kun er mig som elsker at løbe. Senere på dagen tog jeg videre til Gentofte, hvor jeg skal have endnu et træningshold. Denne gang en træning i vores løbenetværksklub club-Running26. Jeg er MEGET imponeret af disse mennesker. Selvom de alle besidder topposter i det danske erhvervsliv, har de altid overskud til at give den gas på grusstierne, og aldrig hører jeg dem brokke sig over hårdheden af træningen. I dag var vi en tur i Dyrehaven, og alt forløb perfekt. I alt fik jeg 16 km fordelt på de to træningspas i skiftende tempo. Tror mit tempo svingede mellem 3.30- 6.00. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar